Goa foten!

Idag har jag varit hemma hos kära mor och far och träffat bland annat denna lilla goa fot.Träffade också 2 till gullungar med lite större fötter men lika goa :) Några mysiga timmar med surr, och så lite gott att äta förstås.

Åkte hem och fick beskedet att det inom de närmaste dagarna ska regna en hel del så jag fick för mig att då måste det klippas gräs ännu en gång. Vandrade ett bra tag på vårt stora äng till gräsmatta med bra musik i öronen. Fortsatte sedan och krattade hela ängen för att det skulle bli riktigt snyggt...Skrytsamt kanske men jag känner mig riktigt nöjd med dagens träningspass :)

Idag har dessutom ännu en i familjen fått semester. Mauritz gjorde sin sista dag på 6 veckor. I morgon jobbar även Denise sista dagen så sen checkar vi in som semesterfamiljen Danielsson fullt ut. Det känns så skönt att alla äntligen är lediga :) Semestern ska vi fylla med lite hemmajobb och även en resa till huvudstaden framöver. Utomlandsplanerna lägger vi på hyllan detta år.

Nu te och semifinal nummer 2 i fotbolls EM.

Godkväll till er alla!

Kram R