Knottig lill-lördag!

Hallå lilla lördag!
 
Tror att det är hög tid för ett litet inlägg från moi. Igår slog jag inte ens på datorn härhemma så...
Jag hade en hel del energi faktiskt. Dammsugning, jogging, jobba som taxichaufför...tog också tag i rensandet av ingonhinken som stått och stirrat mig i ansiktet i flera dagar nu.
               
Smidigt och lätt när jag innan hade fått använda min väns bärrensare som tog bort allt löst skräp. Tror jag måste införskaffa en egen faktiskt :) Att dessutom kunna sitta ute på altanen och samtidigt avnjuta en stor kopp thé i det vackra vädret gjorde det hela väldigt trivsamt.
 
Vackert väder har vi haft även idag.
Har ett underbart jobb där man får vara ute och även ibland besöka nya platser som jag inte hade en aning om vart de låg tidigare. Idag promenerade vi iväg till 
Fröken fick liksom tomten skaffa sig en egen sorts luva... många hungriga små knott som trots fröken Rosis utstyrsel INTE flydde fältet utan hann ta sig en smakbit ändå av ögonlocket bakom solbrillorna. 
Barnen var JÄTTEDUKTIGA trots lång promenadväg och ilskna knott. Inatt kommer vi nog alla att somna gott  :)
(rimma kan hon dessutom)
 
Härhemma har flyttpackningen startat lite lätt. Tänk att vår "lilla" tös ska flytta till eget nu i helgen??? 
Alltså låg inte hon nyss i barnvagn?? :)
 
Nu ska jag kika till det projektet en stund innan middagen intas.
Må så gott och hoppas att ni slipper bli biten av en massa knott :D
Kram ®