Shoppat loss lite :)

Blev ett besök på stan med M idag. Mellandagsrean skulle vi kolla in hade vi tänkt. 
Troligen så har alla Luleåbor redan varit ute och shoppat loss för det var ingen trängsel alls. Av någon konstig anledning så kom vi inte hem med ett enda reaplagg.???? 
Jeansen har jag spanat in redan i somras men nu slog jag äntligen till :) Tröjan var bara ett måste...
och klänningen, ja ni läste rätt... Jag har köpt en klänning, en av mjuk kvalité förstås så jag kan låtsas att jag har mjukiskläder på mig (hehe).
Nu behöver jag fylla på med en massa théin känns det som. Koppla av tills K ska hämtas hem från sitt uppdrag på basketplanerna.
Lördagskram till er alla ♥
// ®
 
#1 - - suss:

Jättefina kläder och vad trevligt det ska bli att få se klänningen på :)

#2 - - Jenny:

Låter mysigt! Och nog är det väl typiskt att det man hittar i n t e är på rea?

kram och gott slut!

Blogg-Jenny ; )