Happy Halloween!!!!!!!!!!!

Godmorgon allihop!
 
Idag är det torsdag, halloween, sista dagen på oktober, jag börjar jobba först vid 12 så jag hinner titta in en snabbis och säga hej :)
 
Idag ska här tillverkas spökmaränger till vår lilla halloweenfest som är på lördag. Vi har haft denna fest tillsammans med goda vänner ända sen barnen var små och jag och M försökte räkna ut hur många år det kan bli men men... vi är tydligen fööör gamla för att minnas. När vi träffas på lördag får vi fråga gästerna. Kanske kanske att de är liiite yngre än oss... :)
 
Igårkväll var jag på ett trevligt House of Lola party hemma hos S. Jättefina kläder med härlig kvalite. Jag som är en mysråtta och gillar gå omkring i lediga mjuka kläder när jag är ledig beställde ett par lite finare mjukispants.Hittade också ett par chinos som jag gillade jättemycket men men... bara att hålla i börsen. 
 
Ikväll mina vänner... ikväll är det äntligen dags för årsmöte med långfärdskridskoklubben. Nu får kylan komma hit tycker jag. 2 plusgrader och sol känns inte helt okey när det gäller skridskoåkningen. Efter ikväll när vi tillsammans har laddat mentalt så lär jag längta ännu mer efter att få åka :)
Innan mötet klämmer jag in ett träningspass på Inpuls också tror jag. Lika bra att göra flera saker när jag är på gång.
 
Nä maraängerna tillverkas inte av sig själv... bäst att starta nu.
Härlig torsdag allihop. Ni har väl laddat upp med lite godis ifall det knackar på dörren ikväll...
Bus eller godis????... 
 
Såhär ser våra pumpor ut i år.
Kram ®