Tyst stund på tisdagen :)

Tisdageftermiddag härhemma...
 
Jag sitter och njuter av tystnad och lugn och laddar för lite städning av sovrummet. Där hänger fortfarande julgardiner så medan ljuset finns så blir det fönsterputsning och nya gardiner på plats. 
Nu känns det akut att göra något åt saken eftersom vi hade tänkt "flytta hem igen" :)
Vi har ju campat i det nya gästrummet under denna kalla period eftersom vårt sovrum är i sutterängvåningen där det är jääääättesvalt när det är kallt. På sommaren är det toppen men det finns gränser :) Alltså nu när temperaturen är lite mer normal så känns det liksom läge för att sova i sin egen säng igen. Speciellt M tror jag längtar lite extra som har sovit på madrass på golvet hela tiden.
 
På tal om kyla så finns det en annan sak som jag äger som inte gillar den så mycket. Det är min mobiltelefon som slår av och visar på lågbatteri när den tycker att det är för kallt. Det kanske vi människor också borde göra... för kallt, jag går i ide tills det blir lite varmare igen... ja varför inte? Precis som för oss människor så finns det kläder som skyddar lite mot kylan och jag klickade hem ett fodral från www.butikflorin.se till min lilla telefon. (Titta gärna in på den sidan för hon säljer så mycket mer än mobilfodral.)
Förutom  den lilla nackdelen med kylan är jag supernöjd med min mobil och jag tror nog att jag är fast i Iphoneträsket framöver. 
Nu har ju jag världens snyggaste bakrundsbild på min telefon så det gör ju sitt förstås men jag tackar också kylan denna vinter som fixade ett fint mobilfodral till mig :)
 
Nä bäst att hinna putsa dessa fönster nu för mörkret faller utanför fönstret. 
Trevlig tisdag mina vänner. Så GLAD att ni vill titta in här hos mig ♥ Har sett att det är fler som vågar lämna ett litet spår efter sig i kommentarsfältet... jättekul det också :)
Kram ®