En vecka med förändringar härhemma :)

Byggandet fortsätter.
Varje dag som man kommer hem undrar man innan man kliver innanför dörren...vad är annorlunda idag då??
Det har skett väldigt mycket förändring under dessa dagar. Vi får "ett nytt hus" när det är klart. 
Kul när våra tankar och önskemål blir verklighet men det är mycket att tänka på och mycket som ska väljas och bestämmas... min hjärna är trött efter denna vecka med både jobb och renovering.
Inget skåp i vinkel ska stå där men än så länge så... :)
Dagens nya... Ännu ett ljusinsläpp.
Grannar som bor åt detta håll... Nu ser jag allt ni pysslar på med ;) hehe.
 
Eftersom denna blogg är en sorts dokumentation för oss i familjen så kommer ni nog vara tvungna att dras med lite byggbilder framöver. Hoppas ni gillar det :)
 
Kvällen ägnar jag åt taxirörelsen och så siktar jag på ett varv skidor medan jag väntar på basketkillen.
Snart middag hemma i vår lilla enrummare :)
 
I morgon kör vi fredag!
Kram ®