Fikahelg!

Söndagkväll då...
 
Summerar helgen och känner att jag inte hunnit med allt jag ville men jag har däremot hunnit träffa både vänner och släkten ♥. Det är ändå det viktigaste trots allt :)
 
I fredags när vi hade besök härhemma så tog jag tyvärr inte ett enda kort men jag kan däremot bjuda på bilder av de fina gåvorna som de hade med sig :)
Älskar ljus i alla former och dessutom så hade jag nyss sagt åt M att vi måste köpa servetter för vi har inga :)
Så passande att våra gäster kände på sig att vi behövde nya fina servetter :)
 
Här kommer lite bilder från lördag hemma hos mamma och pappa.
Ett tjuvknäpp på jubilaren och kusinerna som var lite mer beredd på fotografering ♥
 
Idag efter ännu en träff med min kära släkt så bestämde jag mig för att ge mig på höstens sista gräsklippning. Fint väder när jag startade men men... regnet började ösa ner men jag hade bestämt mig att jag skulle klippa klart så jag körde på trots allt. Efteråt såg både jag och gräsklipparen väldigt trötta och gräsliga ut...
                           Slående likhet om jag får säga det själv :D
 
Avslutade kvällen med ännu mer godsaker. Våra goa vänner och grannar firade lite hemmavid och bjöd oss på lite tårta. Det sa vi inte nej till förstås :) Tårta är gooooott :D
Tur dock att arbetsveckan drar igång i morgon så det blir lite ordning igen på detta fikande. Tror jag avslutar denna fikahelg med en liten joggingtur med Carmen.
 
Kram ®