Långfredag 2015

Äntligen lite sovmorgon... så välbehövligt, så välbehövligt ;)
Ut med Carmen i govädret och fånga lite solstrålar som tittade fram lite nu och då. 
Fixade lite påsk på bron...vilket innebar att min tomte som hängt på väggen och även legat på den vita bänken fick flytta in i garaget innan nästa anhalt. Det kändes som om det var dags nu :)
Hoppade in i bilen för att hämta hem Denise och Jonathan. En långfredagsmiddag tillsammans med mina kära ♥ föräldrar ♥ stod på dagens program. 
Roligare att fota de gulliga servetterna istället för maten... God lax var det förresten.
Fota i motljus ska man ju inte göra men nu blev det så :)
Mysigt och gott var det iallafall. :)
Proppmätt sitter jag nu här och slötittar lite på tv medan det pågår spelstund vid köksbordet.
Nej jag är inte med... var inte ett spel för mig sa min kära dotter och det har hon nog rätt i.
Iallafall så slipper jag stressa upp mig... spel...då måste jag ju helst vinna :)
 
Fortsatt lugn långfredag önskar jag er-
Kram ®