TGIF!!!

THANK GOD IS FRIDAY!
Har längtat efter denna helg lite extra. Jobbat lite fööör mycket de två sista veckorna. Både på dagarna med mitt vanliga jobb och på kvällarna i mina föräldrars hus.
Dessutom har vi alla som varit där och röjt i röklukten fått värsta hostan. Det var tydligen väldigt vanligt fick min mamma höra idag när hon var och kollade in läget i sitt hem. Stämmer säkert eftersom vi alla drabbats samtidigt...???
 
Nu är det som sagt ledigt i två hela dagar och vila står på schemat. Började med en prommis
och tittade lite på fåglar. 
Vissa tittade lite extra... otroligt vilket intresse hon har :)
Här har hon spanat in en storspov. Jag däremot gillar bäst när de drillar. Bästa fågelsången tycker jag.
 
Nu vilar jag vidare... ser fram emot det.
Host host!!!
Kram ®
 
 
 
#1 - - Anonym:

Mys nu i helgen o koppla av💕