Tuuunga mil... :)

Startade dagens aktiviteter tillsammans med min vän A. Vi hade bestämt oss för att cykla PT-trampen i Piteå.
Taggade brudar trampade iväg till start. På vägen dit bromsade jag en hel del med mina handbromsar vid trafikljus m.m och tydligen tyckte bromsklossarna att det var onödigt att släppa taget om hjulen efter det så de låg på hela tiden.
Cykeln gick sååå tungt så jag ska säga att jag fick kämpa heeela långa vägen. Jättesvettigt blev det :D 
Den här bilden såg jag mest hela tiden under hela loppet... Ryggtavlan på A när hon cyklade glatt iväg i det underbara vädret och jag trampade, trampade och trampade. :)
Hemma hos A och T visade mätaren på  ganska många kilometer.
Stannade kvar hos dem en liten stund för att fylla på energidepåerna innan jag åkte hem igen
Precis vad jag behövde just då + trevligt sällskap + solen gav mig ny kraft att köra hem till byn igen :) :)
Såhär i efterhand känns det förstås alldeles toppen men jag märker att jag kämpat en hel del idag :D
T fixade mina bromsklossar innan jag åkte hem igen så jag ska ge mig ut och testa dem någon kväll i veckan.
Först måste jag nog vila lite tror jag hehe :D
 
I morgon startar skolorna igen så nu blir det full rulle på jobbet.
Ha en bra start på veckan.
 
Kram ®