Nu är veckan slut igen.

Ännu en feberdag för mig?? Som vanligt så ligger den där och spökar och är sådär lite högre än det som är bra. Bryter inte helt ut helt som för de flesta andra.
Känns väl sådär inför kvällens tripp ner mot Falun och skid-VM. 
 
Har dessutom blivit uppfostrad av mina kära föräldrar att om man inte varit på skolan / jobbet så stannar man hemma... 
Dock måste jag nog för första gången trotsa detta som sitter stämplat i ryggmärgen. 
Tur är det iallafall att de inte kan bestämma över mig längre utan istället ställer de upp som både hund och husvakt medan vi är borta ❤️ 
 
Har iallafall gått en kortare prommis med Carmen i det varma vädret. Frisk luft är något alldeles extra om ni frågar mig 👍
Det är också eldens sken och värme 😊
Denna vy har ni sett fler än en gång men det är här vi håller till just nu...Carmen, jag och min kära man
(som jobbar hemifrån idag)
 
Ha nu en alldeles förträffligt bra fredag!
Jag fortsätter att vila jag...😊
Kram ®
 
#1 - - Fröken Julie:

åh, kanske måste göra en mysbrasa jag med :) här trycker det i örat 😁