Rosa skylt!

Nu ska vi se om de eventuellt ser vårt meddelande framöver. Hoppas det för annars vet jag inte vad jag ska ta till för knep. Har även ringt och meddelat men det hjälpte tyvärr inte så då fixade jag en rejäl rosa skylt. Möjligen kan jag boka en tid hos en optiker åt personen i fråga men sen har jag slut på ideér :) :) 
 
Annars har vi haft besök av en grävskopa med tillhörande chaufför idag. 
Givetvis så hittade vi på lite extra jobb. Vår grässlänt ska få lite mindre lutning 
och riskaoset bredvid friggeboden försvann. Visst ser ni att en gärdesgård skulle bli perfekt där hehe ;)
Lite matjord för att fixa klart. Det blev några vändor med grävskopan som ni ser.
 
Det finns bara ett krux just nu... K N O T T invasionen.
Bara hålla igen munnen, klä sig i jacka och skippa shortsen.
Kanske skulle behöva ännu en rosa skylt. Att sätta på kepan då men det fattar de väl inte förstås :)
 
 
Kram ®