Jag ser ett ljus...

i tunneln :) 
 
Intog en frukost idag. Sittande vid köksbordet och som bonus intog jag den tillsammans med min man ♥
Har fortfarande ont i magen men tror att febern börjar ge vika. Blir en hemmadag även i morgon för att riktigt hämta kraft, vänja magen vid att äta fast föda igen och hoppas sedan att vara back on track igen. 
 
Underbart höstväder har vi här uppe i norr med sol och hög luft precis som de härligaste höstdagarna ska vara för att vara allra bäst. Inatt var det tydligen frost så den som odlar eget är säkerligen inte glad. Härligt att fortfarande kunna ha balkongdörren öppen och få in lite frisk luft i huset och Carmen kan vandra fritt och bestämma vart hon vill ligga och vila.
Jag passade på att tvätta upp mina påslakan och örngott och torka dem i höstsolen och förbereder mig för att denna sjukperiod förhoppningsvis är över snart.
Det som iallafall är över är min skötsel av sommarblommorna :D Se hur vackra de är i sina krukor :D :D :D 
När jobbet startar har jag svårt att känna lust att hålla dem vid liv. Då är det höst enligt mig och då prioriterar jag tyvärr inte dem längre. Då börjar istället förberedelsen för vintern så smått och det brukar vara en hel del att stöka med ute på gården så blommorna... sorry! 
 
Nu vilar jag vidare så hörs vi :)
Hoppas ni alla har haft en fin start på veckan ♥
Kram ®