Skippade...

sovmorgonen denna lördag och åkte till Piteå för att titta på SM i längdskidor. Kul att få vara på plats och se det hela live. Idag var det sprint och vi hade en fin plats där vi såg hela banan. Vi = jag och min vän A.
 
Här åker Charlotte Kalla kvartsfinalen och fixar sig en plats i semifinalen. Där missade hon tyvärr sin plats i finalen med 3 tiondelar tror jag det var... hm, typiskt :(
Åkte sen och hämtade upp T som ville följa med på stan en sväng... japp, han var fikasugen  :D 
Hann fixa mig ett par nya skor innan vi styrde stegen mot Ekbergs för lite värme, och för mig årets första semla!!
Mmmm... hur god som helst :)
Vid bordet bredvid satt ett helt gäng ungdommar som medverkar i skid-SM och jag var ju tvungen att smygfota lite hahahaha!!! :D :D :D 
Inte varje dag som vi fikar samtidigt med...ja, just det. Vem är detta nu???? :D :D :D
Ryggtavlan tillhör Marcus Hellner :D  
 
Nu fortsätter jag att fylla på med varmt te innan jag och Carmen tar en prommis.
Ikväll är jag helt solo igen... Alla mina ♥ är ute på turné :)
Kram ®