Hettan fortsätter...

och förstås är vår aircondition i bilen trasig...!!! Puh!!! Inte trevligt alls...
Nåja, det finns ju vindrutor att sänka ner som tur är så värmen hindrade inte oss från att åka iväg en sväng idag. :)
 
Hälsade på denna ♥ snygging ♥ på jobbet
och intog en mycket god lunch i en fantastisk vacker miljö.
 
När vi hade lunchat klart åkte vi iväg och hämtade upp vår förstfödda från hennes jobb och sedan iväg och fira en fin och trevlig 75-åring ute på Kallaxön. Härligt svalkande båttur dit :)
Gott fika, trevliga människor, vackert väder och även lite sång för födelsedagsbarnet :)
Molnen inne mot land började efter ett tag att ge ifrån sig åskmuller och vi åkte då in mot land efter ett tag och hem till vår åskrädda vovve. Hemma hade åskan passerat på utkanten  innan den drog vidare in mot land så hon hade fått höra en del åska i sin ensamhet ändå... Hon hälsade oss extra välkommen hem :) 
 
Avslutade kvällen nere på beachen i byn där det badades för fullt. Inte vi dock... vi är de största badkrukorna som trampar omkring på två ben ;) 23 grader i vattnet sägs det. Om jag ska bada skulle gärna siffrorna få byta plats.
32 grader passar mig bättre hehehe :D :D :D Mysigt att sitta och prata med goda grannar istället ♥
 
Tillslut en hälsning från mig till er:
Fortsätt att njuta av solen, drick vatten och bada om ni vågar ;)
Kram ®
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Härlig dag 💕 / kicki

#2 - - Anonym:

Ja du är nog värre badkruka än mig ;)
Har doppat mig hela två gånger idag och igår badade jag visst också enligt min makes mått. Kram S