Blev...

en vecka sen sist jag plitade ner några rader. Ja, vad kan man säga?? Busy busy busy...doing nothing at all som Ace Wilder sjunger... näe, inte riktigt så faktiskt. :D Sista veckan har bestått av pluggning, heltidsarbete, två middagar på restaurang, träning i skidspåret med och utan hund både i kallt och härligt vinterväder, långa helgfrukostar, födelsedag för världens finaste dotter, lyssnat på föreläsning av Annika Östberg och alla ♥-dag både på jobbet och hemmavid. 
Bildbomb coming up...
Helgens godaste middag ♥ Jag är helt såld på sushi och speciellt på dessa två varianter.
Skidor med hund 
 
och utan hund
 
Favvomugg vid vinterfrukostar och härligt soligt vinterväder utanför köksfönstret
 
Denise 22 år denna helg ♥
Spännande intressant föreläsning om hur man spenderar 28 år i fängelset fast hon enligt mig borde ha sluppit det. Hon dödade inga människor men valde att vara på fel plats vid fel tidpunkt helt enkelt...? Det jag tar med mig från kvällen är att de val jag gör fast de må vara små kan ha stor betydelse för mitt liv.
På jobbet pyntades det och bjöds på ♥. Synd att jag inte äter godis :D Fanns tårta också och den vill jag säga att jag avsmakade riktigt ordentligt :D  Hemmavid bjöd M både mig och K på jordgubbar till kvällsfika. Stort ÄLSK på den :) Foto saknas för de slank ner fortare än kameran hann med.
Tulpaner köpte M hem till helgen och han var lydig och fixade vita tulpaner som jag hade beställt. Visade sig dock att de bara var vita en dag innan de bytte skepnad och förvandlades till denna färg :D Fina iallafall men snöpligt hahaha :D 
Avslutar med dessa underbara himmelska bilder som vi har fått njuta av i flera dagar nu. Vårvinterkänslor! 
I går morse på väg till jobbet såg det ut såhär. Blank isgata utanför vårt hus som himlen kunde använda som spegel. 
och så ronningen... Bara stanna bilen och föreviga Heaven´s On Fire!!!
Önskar er en fin avslutning på veckan. Jag drar till Sthlm en sväng med min man. 
Det ser jag fram emot ♥
 
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Amandah Moon:

Vilken härlig himmel (solnedgång!) Och Sushi, det blev Jag allt sugen på nu.. haha :D

Svar: Ja visst är den vacker! Soluppgång faktiskt :)
Rose-Marie Danielsson

#2 - - Suss :

Önskar er en fin resa 😍
Kram