Helt plötsligt...

i mitten av veckan, en ny månad och dagen vi kallar för lilla lördag :) Har parkerat mig framför kaminen i brasans sken och värme. Mer än okey efter en lite kylig skidtur efter jobbet och efter intagen middag. Känns så skönt att äntligen ha startat upp med träning igen både ensam i skidspåret och tillsammans med denna donna hemmavid på skoterleden. Det tur att jag har en i familjen som delar mitt skidintresse :D 
Har blivit en hel del prommisar också under förra månaden då min vän och granne har haft stegtävling på jobbet. Jag och Carmen ställer upp förstås och hjälper henne jaga steg :)
Under promenaderna har himlen visat upp sig i olika fantastiska skepnader och jag har fått titta, memorera och fota allt det vackra.
Här är några av mina favoritbilder.
 
I helgen har vi även hunnit med lite annat än naturupplevelser. Fredagkväll åt vi middag hemmavid med D & J som även sov över. Så mysigt ♥ Lördagmorgon blev det ingen sovmorgon då vi tillsammans med våra övernattningsgäster åkte iväg en sväng till
Lång resa till Umeå men det gäller att man laddat med rätt saker att roa sig med i bilen så säger det nästan swisch så är man på plats ;) 
Blev lite nödvändiga prylar och några bonussaker som jag suktat efter under en lång tid nu.
Nödvändigt med en byrå till mina kläder :D Välkommen Hemnes!
Bonusen blev dessa ♥
Söndagmorgon blev vi väckt av vännerna/grannarna som bjöd på hotellfrukost och det tackar man ju inte nej till. Tog inget kort av allt det goda men däremot tog jag kort på katten Torres som inte var inbjuden :D Helt plötsligt hoppade han upp och stirrade in i fönstret och ville så gärna att vi skulle öppna åt honom :D Efter en stund öppnade vi och då klängde han sig fast såhär :D hahahaha :D Han hade de rätta musklerna att klättra vidare in tillslut :D 
Det blev måndag och jag hade haft en tulpanfri helg vilket jag INTE alls gillar. 
Jag åkte därför in på Ica efter jobbet och norpade åt mig två stycken buketter i härliga färger. Kändes som en lyxig start på veckan men den behövdes på köksbordet denna arbetsvecka. Veckan som snart är slut eftersom vi redan är i mitten som jag skrev i början :) 
Ikväll tassar jag omkring inomhus i raggsockorna tror jag...Ögonlocken känns så tuuunga. Inte ens en kvällsprommis med Carmen blir det. Det tar junior hand om har han lovat ♥
 
Kram ®