Söndag och på väg igen...

till Växjö ännu en gång. Nu är det musikutbildning som gäller i två dagar och jag ser verkligen fram emot att få lära mig en massa nya och bra saker som jag kan använda mig av på jobbet 👍🏻😊.
Innan avgång idag fick vi den sedvanliga duschen 
Innan vi begav oss upp ovanför molnen och möttes som alltid av den vackra solen. Jag trodde att den var på väg ner eftersom det var eftermiddag men oj så fel jag hade. Ju längre vi flög desto mer visade den sig ☀️
Väl i huvudstaden hann vi med både en tur på Taco Bar
och en tur på Barista och Coop för lite färdproviant på tåget som tar oss hela vägen till Växjö. Vi har det bra här i första klass 👍🏻. 3 timmar ska vi nog kunna fördriva här 😊 Wi-fi och min IPad blir ett bra tidsfördriv.
Helgen annars har varit lugn. Skidor med och utan hund har jag hunnit med och så äntligen har jag tagit mig för att rensa lite bland mina kläder. Blev 3 påsar till bättre behövande. 
Dessutom har jag också flyttat mina kläder bort från trådkorgarna som bara stått i ett hörn i sovrummet till den nya byrån. Känns toppen att slippa leta runt och lyfta på en massa korgar för att hitta rätt tröja. 
Nu återstår det endast att önska er en fin avslutning på helgen och en toppenfin start på veckan.
 
Kram R ❤