Det ljusnar i fjärran...

Hur mörkt det än är så finns det iallafall en liten sträng av ljus någonstans :) Möttes av denna bild när jag åkte till jobbet. Stannade bilen och öppnade fönstret för att föreviga denna stund. 
Såg igår att nu går solen upp 22 minuter tidigare och ner 26 min senare än förut. Det passade jag på att utnyttja idag efter jobbet. Slängde på mig skidorna och drog ett varv runt elljusspåret innan jag åkte hem. + 2 grader och ett fint skidföre. Lyrisk är jag. Det ska jag försöka göra till en vana.
Tyvärr är jag fortfarande väldigt otränad... det tar tydligen ett tag att få tillbaka kondisen efter influensan. Det känns även ikväll att jag inte tränat på över en månad. Säger välkommen till träningsvärken redan nu :D 
 
Ha en trevlig kväll! I morgon kör vi fredag :) 
Kram ®