En soft...

och lugn dag har jag och Carmen haft härhemma. Båda mina grabbar har varit på turné på var sitt håll. D följde med sin käre far så hon har också varit ute på turné :) 
 
Vi härhemma vi har avverkat två promenader tillsammans, lite Tour de ski på tv, matteplugg för mig, tvättstugan tur och retur fler än en gång och så förstås lite kaminmys då temperaturen har krypit under -10. Det är inte endast jag som älskar värme som ni kan se och promenaderna tillsammans med detta är nog det som präglat Carmens dag mest :)
Ute har det snöat och blåst en del och det lägger sig så mysigt på vår gärdsgård. Skulle vilja ha en förlängning på den så den ramar in gården bakom huset ännu mer. Det får bli framöver när vi får sommar och sol.
Det får gärna dröja ett tag till för nu ser jag fram emot härliga vinterdagar med efterföljande vårvinter som jag hoppas ska innehålla massor av längdskidåkning på skoterlederna. 
 
Det är härligt att längta och att drömma sig bort ibland... man behöver det och det blir ett 
i vardagen ♥ Kul också att det oftast är olika saker som vi längtar efter.
 
Just nu längtar jag efter en  stor kopp te, krypa upp i soffhörnet, leta fram min mysiga filt och kolla en film på Netflix. Längtar också till M är hemma igen. ♥
 
Kram ®