Sjung om...

studentens lyckliga dag :) 
 
Precis som hos många andra så har vi haft studentfirande härhemma. K har lämnat gymnasiet och det känns både bra men också konstigt att jag har så vuxna barn nu :) Sen är ju ålder bara en siffra... åtminstone när man når min ålder :D 
 
Det blev en fin dag med toppenväder och jag hann fram i tid efter min egen examen på jobbet. Det var det jag var mest nervös över faktiskt. De stormade ut på gården och sjöng "Kom och ta oss långt härifrån" :D ( Vad hände med studentsången...? )
Förstås är vi väldigt stolta över honom. Han har kämpat så bra under dessa år.  
Stolt är vi också över hans stipendie som han fick. Den utmärkelsen är verkligen den bästa man kan få  tycker jag. 
Han fick också en annan utmärkelse som inte heller är så dålig :D :D :D 
Vi sprang kors och tvärs över hela stan och jagade deras lastbil som de åkte på så träningsvärk var ett faktum på lördagmorgon då jag vaknade. 
Här andas syrran ut några minuter innan lastbilen rullar förbi.
Hade en fin stund hemma på vår altan i solgasset och det var så roligt att så många kunde komma och fira denna dagen med honom och oss. Tack fina ni ♥ (även de som inte finns med på bild här )
Avslutar med en härlig bild på hur det kändes för K och hans polare denna dag:
Ha en fin start på veckan.
Jag har börjat räkna ner till semester nu... 4 dagar kvar ♥ I really need vacation.
Kram ®
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Kan man bli annat än stolt när de får så fina stipendier. Hjärtat på rätt ställe ❤