Då var det...

dags att summera denna helg. 
Den har förstås innehållit en hel del skidor för min del. Konstaterar att jag har harvat på med fel sorts skidor på skoterlederna och i skatespåren i många år. Nu är det någonting helt annat. Behövdes bara ett skär i lördags så var jag helt såld och salig :D Hoppas hinna med några fler meter innan snön försvinner för i år. 
Idag var det verkligen ett underbart vårvinterväder med gnistrande snö och en stor sol som lyste ner på oss. 
Behöver jag säga vad dagen innehållit... ;) Sista turen för dagen fick jag med mig en skidkompis som är lite mer hemma på dethär med skatetekniken. Mycket givande tur så nu har jag en del att fundera över. Detdär med treans växel och hitta balansen behöver jag träna på framöver. Utmaning men superkul!! 
 
Har också haft besök av en mycket god vän som jag inte har träffat på jäääääääätteläääänge :D 
Mysig stund vid köksbordet med en massa surr och några koppatr te. 
 
Nu avrunda och uppsöka kudden. Ingen M som sover bredvid ikväll eftersom han reste iväg till Malmö i eftermiddag. 
 
Ha en fin start på vecka 12. 
Kram ®