Denna tidiga morgon...

och årets skolstart har nu passerat. Dessutom skulle jag vilja säga att vi kramat ut det sista av sommaren med våra fina vänner som ni såg i videon. 
Vissa människor funkar man så bra ihop med och när man umgås med detta gäng har man aldrig tråkigt. Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju och jag tror verkligen att vi fick några år extra efter allt skratt denna lördag. Brukar prata om att fylla på min må-bra-bägare och det gjorde jag verkligen.
Kära vänner, we love you💓
Bordsgrillen bjöd på både älgkött, korv, grönsaker, ost m.m. Superdupermysigt och gott att sitta ute i kvällssolen och själv grilla vad man önskade lägga på sin tallrik. 
Blev faktiskt lite sugen på att skaffa en pool härhemma också men våra barn ifrågasatte oss ordentligt De värsta badkrukorna som finns... skaffa pool!!! hahahahaha!!!! Ja, de kan faktiskt ha rätt men vi har iallafall en bra tomt för poolbygge men det kanske inte är en orsak till att bli poolägare 😉
 
Söndag blev en dag med lite fix på huset och jag blev bjuden på ett litet teparty på vår altan.
Så gulligt och roligt att dricka några klunkar ur dessa "stora" koppar medan vi samtalade med varandra om olika saker. 
Helgen avslutades med ett biobesök för att hedra The King of Rock´n Roll.
En kul grej där Luleå inte slöt upp man ur huse...??? Coronasäkert var det absolut i salen och det var tur eftersom 1970 då Elvis uppträdde var det verkligen INTE det 💋😂
Nu har första hela arbetsveckan passerat och det känns helt okey med lite rutiner igen.
Det har hunnit bli en ny helg igen.
Önskar er alla en riktigt fin sådan.
Jag tänker sovmorgon i två dagar... YEEES!!
Kram ®
   💟
 
 
 
 
 
#1 - - Bea:

Detta är ju din grej :) <3 Nya Bianca Ingrosso :)