Lurad!

Ja, vi skojade om det i går på cykelturen. Högst 4 mil sa mina cykelkompisar men vi landade på 5,2 mil när vi var klara. Vi trodde inte du skulle dyka upp annars sa de 😂Klart jag dyker upp när vädret är på topp och målet är mysiga 
En liten paus i solen med både lunch och fika var precis det som behövdes för att klara hela sträckan tillbaka sen. Har ni inte varit där så är det verkligen ett utflyktstips.
 
Både min rygg och mitt ben verkar ha klarat av cykelturen riktigt bra. Lite pauser under vägen
och ett eget serviceteam. Det är toppen det!
När vi nu likaså är inne på det där med cykling så finns det ett till tips som är både mysigt och som även de har supergod meny. Dit cyklade jag också tidigare i sommar.
Denna gång var M mitt fikasällskap som behövde ett lunchavbrott från byggandet.
Annars har jag använt dessa sista veckor till lite fix hemmavid. Målat klar lite saker som tillexempel 
rensat i hemarkivet... alltså papper som är minst 20 år gamla fanns däri.
En varm kväll på altanen tog vi tag i det och sen när vi var klar...
 
känslan = fantastisk.👊👐
Denna sommar hade jag faktiskt inte bara fix på agendan. Jag slappade i soffan på altanen och läste ut
Jag gillar att läsa denna typ av böcker. Både bekräfta saker jag redan vet men även lära mig lite nya saker.
Precis som förra gången så avslutar jag bloggen med ett litet videoklipp.
Lika ovan denna gång hahahaha 😅Kan avslöja att denna har en liten roll i videon.
 
 
Until next time
Kram ®
  💟
  
#1 - - Kenneth Sandström:

Syckle jä åt Jiver å dellbaks?
Hä fensch medicin opa apoteke!